Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Torsdag.

Snart helg igen.
Men helgen blir lugn,, MASSOR av pluggande och fotografering ;)

Idag är det begravning, Ronny var så stilig när han gick hemifrån.
Jag & Hugo ska inte följa,, passar inte så bra med en busig 2 åring på begravning..


Hugo är på dagis just nu iallafall, han går jämt och ropar NEO innan han ska till dagis :P
Dom är värsta buspolare dom två har jag fått höra av fröknarna :)

På Måndag är det fotografering på dagis också, gud va roligt det ska bli med såna kort!



Kommentarer
Postat av: Helen

jo. jag hade massa som jag känner å har gått i samma klass som i hundra år. Men ja lessna ur att ha så inihelvete me folk där. Dessutom pratar jag aldrig me dom utanför heller!!! Såå varför va vänner me nån man ALDRIG pratar me.. Ähh ja står för va ja gör å bla bla bla!!!Puss

2009-11-19 @ 12:45:15
URL: http://helenlindh.blogg.se/
Postat av: Ammie

jaa de va skönt o umgås.. få prata av sig lite =)

jaaa vi måste ses oftare... :D



Puss vännen min <3

2009-11-19 @ 16:08:10
URL: http://ammiecool.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback