Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Vi börjar om igen...

Ja, nu börjar allt om igen.

Alla hormoner som virvlar huller om buller.
Det jobbigaste för mig är nog att jag svettas som en gris när jag har varit ute och gått, och sen kommer in i t.ex. en affär, det är så pinsamt och det känns som att hela affären glor och ser hur svettig man är. Men jag blir bara svettig i ansiktet haha.

Och jag är så svullen! Jag kan inte ha ett par byxor som jag kunde ha för några veckor sen.
Jag vet att man blir svullen i början av en graviditet, men min syster sa idag att "det kanske är trillingar". Haha. Då sa mamma att "det kanske är tvillingar".
Och ja, vem vet, jag har massor av tvillingar både på pappas sida och på mammas sida.
Oj oj, TÄNK OM, hur ska vi klara av det :P
Hehe. Nej då det går säkert bra,,
kan min kära vän Sandra klara av två busiga pojktvillingar ensam så klarar vi det tillsammans.

Några som jag verkligen ser upp till är ensamstående mammor / pappor.
Till 2 eller fler barn.
Som t.ex: Teresa. Jag har följt hennes blogg sen 1 ½ år tillbaka. Vissa dagar när Hugo har varit extra jobbig, min energi är helt slut och Ronny har jobbat kväll osv, då har jag ibland tänkt att om hon kan klara av 2 små busungar ensam, då klarar jag av 1 busunge i några timmar tills Ronny kommer hem. Då får man lite ny energi :) Det är bra att ha folk att se upp till i olika "ämnen", då klarar man av vissa saker lite lättare.

Nu är det bumbibjörnarna på tv :)
Hej.


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback