Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Ah fy sjutton!

Vet ni,,
jag är ju så rädd för vatten,, hav..
så fort jag hör om tsunamis och sånt så får jag rysningar. usch.

inatt drömde jag att jag var på kryssning,,
olika båtar och olika gånger men ändå samma tidpunkt haha.
Men alla båtar kom ivägen för en megastor våg, och ibland så vältde båten upp och ner, och ibland så lutade vi bara lite.
Men USCH vilken hemsk dröm, jag drömmer sånt här ganska ofta och vaknar av att jag ligger och håller andan. För i drömmen så håller jag andan i vattnet så jag ska överleva typ..

Och jag ska ju på kryssning nästa helg!
Fan jag kommer verkligen behöva döva nerverna annars kommer jag få panik när vi är på båten.
:P

Varför ska jag vara så rädd för vatten, och varför skulle jag drömma det nu så nära inpå kryssningen?! :P

Jaja..
jag hoppas jag överlever.


Kommentarer
Postat av: Ammie

Jaaa häng på å simma :D det är ju både skönt o avslappnande att simma :) hade varit kul om du hängde på :D



Puss

2009-10-08 @ 12:29:22
URL: http://ammiecool.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback