Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

BSB

Det är Backstreet Boys weekend på Rix FM i helgen,
åh vad underbart det är att höra massa gamla BSB låtar :)
Massa minnen!!
Dom var mina absolut största idoler när jag var liten!
Jag kommer ihåg när jag fyllde typ nåt mellan 10-12 (alltså för 11-13 år sen)  när jag fick min första skiva,
jag var överlycklig :)
Jag har kollat igenom massa kartonger som jag har ställt undan när jag var yngre,
och jag har massor av bilder, affischer, tidningsurklipp, kort, filmer osv.
Verkligen kul att kolla på sånt och bli lite nostalgisk :)

 

 

Jag var verkligen ett pojkbands-freak :)
Fanns ju så många godingar hehe.
Backstreet Boys, Five, Hansons, Boyzone, och massa fler som jag inte ens minns just nu :P

Hade du några såna där stora idoler när du var yngre?  Kommentera,
lite kul att veta :)


Kommentarer
Postat av: Helen

BSB här me:) Love them. ja då iaf inte nu=)hihi.Puss

2009-10-11 @ 18:11:02
URL: http://helenlindh.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback