Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

God morgon :)

Imorse kom febern,, så pappa R var så snäll och gick upp med Hugo.
Jag tog en panodil och sov tills nyss.
Nu mår jag bättre.
Blir nog att knapra panodil idag..
Men det gör inget,,
allt för min son :)

Är iaf inte lika täppt i näsan och hostig så det är jag glad över.


Våran soffa gick ju sönder när jag hade fest i aug,haha,
den går sönder mer och mer. FAN hur ska vi ha råd med en ny soffa. Nu när det blir jul, mammas 50 års dag osv.. Det är ju inte billigt direkt.
Nån som vet nån som säljer billigt / skänker bort någon soffa, som inte är allt för fuul? :P

Sol ute idag iaf!




 

Koncentrerad Hugo igår :)


Love you.


Hehe tokis, vet inte vad han gör med ena ögat ? :P


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback