Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hmm.

Helluu.
Jag funderar på om min son börjar bli lite sjuk,,
igår var han jättetrött och han sov ända till 8 imorse då klockan ringde.
Men han har gnällt massor inatt, och när vi vaknade så fick jag inte peta på han och han lade sin älskade kudde över ansiktet och gnällde lite mer..
När vi gick upp så var han pigg iallafall, men jag vet inte..
vi får väl helt enkelt se!
Han är på dagis iaf och dom ringer om han verkar må sämre.

Jag sitter och pluggar, skönt att komma igång med något igen.
Även fast det bara var nån dag sen engelskan slutade :P

Desperate Housewives igår var bra, som vanligt.
Ikväll är det Grey´s Anatomy igen, det är nästan snäppet bättre än DH just nu faktiskt.


Åh vad jag precis blev sugen på att titta på Sällskapsresor-filmer haha,
jag minns när jag & Jessica var hos Anki efter nyår,
fan vad roligt det var när vi tittade på sällskapsresan och åt kex & Ost :)
Myspys & massa garv till tanten som åkte ner för backen :P

Aja, lär fortsätta här.
Hej hej.

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback