Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Idag..

.. fick jag sovmorgon!
Såå skönt!
Behövs verkligen, jävla förkylning,, det pickas i näsan och jag nyser hela tiden,

ögonen rinner, hostar,, men ingen feber än så länge vilket jag är glad över!

Hur mår ni? Nån som har drabbats av "den stora vågen av svininfluensa" som det pratas om? :P


Idag ska jag plugga, sen hämta my dear på dagis.
Skulle ha varit på willys och köpt fryspåsar också, men dit vågar jag inte gå nu längre av en anledning haha..

Det är sol ute idag också, känns rätt skönt nu när man inte ser solen så ofta längre.


Aja, hej hej.

Föresten, ANKI, jag tänker på er, jag hoppas allt går bra!! ♥


Kommentarer
Postat av: Linda

oj gumman. hoppas du blir frisk till helgen iaf :) Varför vågar du ej gå till willys? :)<3

2009-10-27 @ 12:05:14
URL: http://februaryflicka.blogg.se/
Postat av: Maria Larsson

Krya på dig! Ha det så mys på lillprinsens kalas! Tiden går fort!



Kram

2009-10-27 @ 22:00:34
Postat av: Helen

ja ja kom på att han fyller år=) hihi.Puss

2009-10-27 @ 23:07:25
URL: http://helenlindh.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback