Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Jaaaja,,

Jag var på toa, då plingade det på på dörren,
när jag kom ut så var det en som började klippa vårat gräs.
Hmm, tänkte jag.
Varför gör dom det?

Det var inte längesen vi klippte gräset, och nu har det ju regnat så man har inte kunnat,
men gräset växer ju inte så fort såhär på hösten heller..
så jag fattade ingenting.

Jag gick ut & fråga, då hade någon beställt klippning hit,, men han tyckte också det var konstigt
eftersom våran gräsmatta inte var lång alls.
Så det kan ju inte ha varit nån som har ringt och klagat heller,
för det har inte varit någon granne alls som har klippt sin gräsmatta på ett tag,
och en av grannarna har nästan som en äng :P

MEN det skulle ändå inte förvåna mig om det är bitterfittan nu igen,
jävla kärring som går hemma och är deprimerad och klagar på alla.
Men dom har ju inte klippt sin gräsmatta på ett tag heller,,
så jag vet inte riktigt hur detta är. :P

Kanske skulle dom klippa här på D där ingen har bott på över en månad,
eller nåt :P
Vi bor ju på C,,


Jaja,, Hugo står här och tittar på en Tom & Jerry film. :)
Jag ska nog plocka och fixa lite, får passa på medans Hugo tittar på film.




Kommentarer
Postat av: Anonym

hmm...min syster har precis flyttat till rödmyren. Deras gräsmatta såg ut som en äng när dom flyttade in. Hon skulle ringa och be mora strand fixa det idag. Känns som mora strand kanske ska kolla hörseln eller så :)

2009-10-05 @ 11:16:36
Postat av: Kim

glömde skriva att det var jag och ingen anonym. :)

2009-10-05 @ 11:19:08
URL: http://www.metrobloggen.se/panicincapetown

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback