Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Onsdag

Alltså det är redan Onsdag.

Snart helg igen,, på Fredag ska vi hämta lillasyster hos mormor & morfar i Falun för praktiken är slut, ska bli skönt att få hem henne igen ;)

Ska in och handla lite i Falun också..

Sen på lördag ska vi träna, sen ner på stan en sväng.

Var in i en affär igår och såg en perfekt julklapp till någon i familjen :)

Jag & Ammie kanske ska ut på Lördag. om nu Ronny tillåter.

Jag har ju Hugo hela veckorna och har allt ansvar för Hugo, katter, mig själv, dagens middag, ekonomin, städning, hemmet, Ronny är hemifrån varje dag och behöver inte tänka på allt som rör hemmet & Hugo. Om det är nåt på dagis så ringer dom ju mig osv..
Så jag tycker att jag får gå ut & göra nåt kul nån helg då och då och släppa tankarna lite.

Visst att jag var på kryssning i Lördags-Söndags.
Men just nu är allt lite jobbigt här hemma så jag måste få vara fri någon dag så jag kan
ta hand om mig själv lite.
Som sagt, Ronny får egentid varje dag,, jag får det någon gång i månaden.
(förutom dom få dagar som Hugo är på dagis men då gör jag inte annat än att plugga..)

Äh slutbabblat nu :P

Hugo är hemma från dagis idag, han snorar lite och hostar lite men ingen feber och han är pigg och glad som vanligt :)


Var på ljusparty igår, vad mycket fint det är nu på hösten.
Undrar vad det är för fina erbjudanden i november, jag ska ju ha ljusparty 23 Nov..


Men nu ska jag svara på Marit´s kommentar :)
Hej.


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback