Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Söndag.

Imorse fick jag sova ända till 9.30, superskönt.
Ronny gick upp och städade! Kors i taket ;)
Men TACK för hjälpen! :)

Jag ska kolla igenom lite lådor, har så många parfymer som inte används..
lika bra att lägga ut dom på tradera, folk köper ju allt där haha. :P

Sen kommer syrran hit :)
Hon är hemma från Falun i helgen igen, vi har nog setts varje helg tror jag?
Annars skulle jag nog sakna ihjäl mig efter henne :P
Min söta lillasyster ♥
Men snart så är hennes praktik slut och då kommer hon hem igen.
Ska bli så roligt att hon ska med på kryssningen nästa helg!
Är så kul att hon blivit äldre, för där har jag ju en bästa vän som jag alltid kan lita på :)

 Vi för ett år sen :)

 Vi igen fast i Juli/augusti i år :)

Love you!



Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag älskar dig med! <3 Vi ska ha superkul i helgen ;)

2009-10-11 @ 21:50:20
URL: http://jessicaspaennar.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback