Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

SUCK

Jag måste säga att jag är besviken.

Vissa vänner som vi har bjudit på Hugos kalas på söndag kommer inte för att dom ska supa på lördag..

Vissa ska supa men kommer ändå, vilket vi uppskattar :)

Men dom andra, som jag trodde var ganska nära vänner,, alltså,

kan dom inte då supa på fredag om det är så viktigt?!
Vi firar inte ens halloween i sverige, det är ju bara töntigt. Nåt som barn tycker är kul i USA typ.

Vi kan inte rå för att Hugo föddes just den här helgen,,

han förstår nog inte vad som händer i år, men nästa år kommer han ju förstå.

Sen om hans kompisar inte kan komma för att deras föräldrar varit fulla vore ju inte så kul, snacka om att bli besviken.

Jaa, vad ska man säga..

Nu hoppas jag också att alla som fått inbjudan respekterar OSA (eller va det heter..) datumet,

att dom säger till om dom inte kommer.

Jävligt irriterande att stressa ihjäl för att baka massor och så kommer inte alla som man tror.

Nu ska jag ta ur bullarna ur ugnen.
Hej.


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback