Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Tisdag.

God morgon!
Sitter just nu och väntar på att klockan ska ticka på tills vi ska till dagis.
Sen går jag till Ammie och där hämtar Emelie oss, sen ska vi åka och träna.
Ska bli kul, spännande att pröva lite nya grejer.

Lite nervöst bara, jag har ju väldigt svårt att vara bland nya människor, flera människor..
men har vi tur så kanske det inte är så jättemånga och tränar när vi är där,
och som tur är så har jag ju både Ammie & Emelie ;)

Jag har fått julkänslor!
Jag längtar till julen! Jag hatar vintern, men julen är så mysig :)
Det blir Hugo´s tredje jul , och det blir roligare för varje år eftersom han blir större och tycker det är kul med paket och alla fina lampor och allt :)


Och, IKVÄLL ÄR DET DESPERATE HOUSEWIVES :)
Jag måste skriva upp vilka tv program som jag ska se, haha.
jag brukar inte kolla så mycket på tv annars,
men nu på hösten så har det ju börjat massor av bra program som jag måste se.
;)




Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback