Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Torsdag

Snart helg!
Det känns nästan som om man har gjort ett hopp i tiden, det var ju nyss Juli.!
Hugo har haft en jäkla växtperiod tror jag, nästan alla hans kläder är lite för små.
Det var dom inte nyss känns det som haha.
Så blir nog lite shopping åt Hugo imorgon,,
lite t-shirts, långärmade tröjor, lite mjukisbyxor.

Brukar finnas massa fint, billigt på Tradera, perfekt för dagis.
Eller på mamma´s jobb, Röda Korsets secondhand butik..
Där finns det fan massa fint egentligen, är bara att jag aldrig är där typ.
Ibland finns det massa nytt som folk har spontanhandlat men aldrig använt,
så man kan verkligen hitta fynd :)

Men Hugo fyller ju snart år också, så det kanske är lika bra att vänta med att köpa för mycket tills då. :)

Vi har funderat på vad man ska köpa till han,, han har ju allt.
Men han tycker ju om I drömmarnas trädgård & han är så biltokig.
Så nåt med det är ju bra, han är också heltokig i lampor och lampknappar.
Han blir nog elektriker eller bilmekaniker :P
Min lilla fix-gubbe ♥

Men nu ska jag försöka dra han ifrån Nicke Nyfiken,

måste äta lite frukost!

Annars idag så blir det lite plugg om Hugo tillåter,
lite diskning och sånt. Ronny har ju börjat baka massor,
så det blir endel disk :P
Lika bra att börja baka i tid så vi har allt tills Hugo´s kalas, han fyller på fredagen men det blir kalas fre-lör-sön :)

Sen när Ronny slutat jobba så ska jag & träna med mina tjejor :)

Hej så länge.




Kommentarer
Postat av: Elin

Hi hi tack va söt du är, hoppas på att det blir en riktig toppenresa! :)

2009-10-22 @ 11:40:23
URL: http://ellee.devote.se
Postat av: Ammie

ja det måste vara ångesten som ställer till det, dessa hjärtklappningar e hemska :(.. å det var helt underbart att stå å kolla på svanarna, synd att mamma satt i bilen o vänta, annars hade jag kunnat sitta där i timmar :)



puss

2009-10-22 @ 11:49:44
URL: http://ammiecool.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback