Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Yää.

Har nyss kommit hem från stan..
gjort lite ärenden och så åt vi hamburgare :)
Usch vad mätt man blir, idag tänkte vi bara äta någon lätt middag, men vad? Nåt förslag nån?

Har även avmaskat Tic, veterinären sa att vi kunde pröva eftersom dom inte visste vad det var.
Hon är ju innekatt, har smitit ut någon gång men,,
ja vi får se hur det funkar, om det blir bättre eller ej.
Jag är iaf nervös, jag tänker alltid det värsta. Men hon mår ju bra annars så jag hoppas det går över!!

Var in till mammsen på jobbet och sa hej också :)

På bussen hem så var Sandra & hennes två söta busfrön där ,
vi sa att imorgon så ska jag & Hugo gå och hälsa på :)
Jag hoppas det blir av, har saknat henne massor!
Vi har varit vänner sen vi gick i 6an, båda har haft väldigt turbulenta uppväxter men vi har alltid försökt finnas till för varandra, och vi vet var vi har varandra :)
Vilket jag uppskattar väldigt mycket ♥

Systeryster kommer hem från Falun idag också, sen åker hon på söndag igen. antar jag?

Men hon kommer hit sen och säger hej, bra de, så slipper jag sakna henne allt för mycket under dessa veckor hon ska va i Falun :)

 



 


Kommentarer
Postat av: johanna

problemet är att molly inte äter när det är mer fett i maten, hon tycker inte om det då. & egentligen så tar jag allt med en nypa salt som bvc säger, hon är ju knappast underviktig och går NER i vikt.. så det känns som vi kör vårt race så länge hon ökar, utan extra smör/olja :) Va fin du är förresten!

2009-10-02 @ 13:16:38
URL: http://jas0n.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback