Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Yey..

På BVC var allt bra, han väger normalt för sin längd, han är ju längre än "normalt" enligt kurvan..
Skönt att höra!
Och så frågade hon lite om vad han kan,, han kan massor som dom ska kunna när dom är 2 1/2 :)
Sånt är alltid kul att höra.
Vi pratade lite om man ska vaccinera Hugo mot svininfluensan eller inte..
jag vet inte hur vi ska göra.
Endel får ju såna hemska biverkningar av vaccinet, min lillebror vart jättedålig.
Hörde att man till och med kan få HIV som biverkning,, lite stört.
Ni med barn, hur gör ni? Ska ni vaccinera era barn?
Jag ska nog inte vaccinera mig själv men jag vet inte hur jag ska göra med Hugo.


Sen har vi varit och handlat..
Fick besök av Mattias & hans nya tjej idag också, trevligt :)
Hugo var lite blyg,  men det går över :)

Nu ska jag & Hugo titta på barnprogram sen blir det nattning.


Yeey snygging :P

 

My loove.



Jag fick ju blommor här om dagen :)
Jag älskar blommor!


Kommentarer
Postat av: Maria L

HIV??!!??

2009-10-26 @ 19:24:36
Postat av: marlene

här blir det ingen vaccination, det känns så osäkert å man får höra endel när man e på lasarettet å praktiserar så nej inte nån spruta för oss iallafall:P å jag får inte ändå för jag har haft anafylaktisk chock förr i livet å e allergisk mot getingar:P då fick man tydligen inte:)sen tycker jag itne att man ska vaccinera sig mot allt heller:P det räcker med de vaccinationer som är redan;) kraaaaaam

2009-10-26 @ 21:19:23
URL: http://liasmamma.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback