Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

ZzZ :)

Hugo brukar ju knappt sova efter lunch nu för tiden, han behöver inte det tydligen.
(förutom på dagis där han tydligen får lov att sova annars får han inte vara där den tiden..)
Men idag på förmiddagen så var han jättetrött, och då tänkte jag att jag skulle försöka få han att sova en stund efter lunch,,
jajjamen, och jag somnade också :)
Väldigt skönt, vi sov i en hel timme! :)

Nu pratar jag lite på msn, Hugo leker med sina kära bilar..
Ska snart diska lite & sen fixa mat..
Lax blir det, mums.

Undrar om det är nåt kul på tv ikväll?
Svenska hollywood fruar,, men det är inte så kul, man blir bara lite smått irriterad på
dessa fjollor..


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback