Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Dryygt.

Ja fy vilken natt..
Igår kväll var jag såå trött,,
men vi tittade på Dödlig fångst,, det är nog det enda programmet på Discovery Channel som är bra :P Jag hatar stora vatten, hav.. så varje gång vi tittar på det så får jag ont i magen :P
När jag tittar på en atlas så får jag också ont i magen varje gång jag tittar på typ atlanten.
Jag måste ha dött i nåt hav eller nåt i mitt förra liv, jag är verkligen livrädd och får nästan panik bara jag tittar på vågor / vatten..

Men iallafall så lade vi oss efter det,,
fick sova en halvtimme sen började Hugo skrika, och han gav fan inte upp heller,
så vi tog upp han och lade han mellan oss men där ligger han och pratar och är så go,
men när man lägger han i sin säng igen så skriker han bara..
Men vi alla tre behöver ju sova, speciellt när vi ska upp tidigt..
Vi höll väl på sådär i säkert två timmar..
välling hjälpte inte heller.. så till slut prövade jag med att ge han smörgåsrån med messmör på,
och då somnade han äntligen.
Sen kunde jag inte somna på säkert en timme till ..
men fan va jobbigt det är ibland när man är sådär JÄTTETRÖTT och han vägrar sova,
fast han också är JÄTTETRÖTT,,
om han ändå hade somnat mellan oss så var det väl mer okej, men han gör ju inte det. :P
Man blir lite frustrerad när man inte vet vad som är fel och han bara skriker och tårarna sprutar och varken alvedon, välling eller nåt hjälper.
Tror iaf han håller på att få sin sista tand, om det är den som gör ont eller nåt..

Jaja, nu ska jag plugga så länge jag kan, sen kanske jag behöver sova en liten stund,
en halvtimme räcker..
sen är jag pigg igen och kan vara en bra mamma åt Hugo när han kommer hem :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Emma T

Haha, kunde du sova bara en halvtimme? Det tänkte jag göra idag, blev minst en timme. =P



Ja att äta något brukar fungera när man inte kan sova, iaf för mig.



Love!

2009-09-10 @ 00:29:35

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback