Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

=)

Börjar med ett svar till min kära vän Emma T :
Ja vissa barnprogram nu för tiden är helt störda,, typ teletubbies och andra konstiga.
Endel program är verkligen flummiga, som om man vore hög och tittade haha.
Barnprogram var mycket bättre förr!
Tecknat.
Nu är det massa konstiga lergubbar osv :P


Jaja,,
inget dagis idag och det är skönt, har bara tagit de lugnt nu på morgonen,
jag & Hugo har ätit frukost i lugn och ro :)
Ringt lite samtal, gud va skönt det är med hemtelefon igen!
Ska till sjukhuset 11.30,,
det krockar lite med lunch, men Hugo äter ju aldrig lunch iaf,, så kan lika gärna ta med nån banan och nåt annat.. sen måste vi gå till maxi..

sol ute också, skönt det. man får passa på att vara ute i solen dom få soltimmarna som det är nu på hösten. om man har tid dvs :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, jag gillar ekonomi! Så för mig passar det perfekt! :)

ha en trevlig dag!

2009-09-10 @ 11:44:42
URL: http://joforsberg.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback