Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

=)

Gud vilket humör Hugo har fått!!
Han skrek konstant i en timme idag för att han inte ville äta mat..

då fick jag nog och ställde han i sitt rum så fick han stå där och skrika istället för matbordet.

Och det är bara början än,, men lika bra att vara hård på en gång annars får vi ett helvete när det är dags för trotsåldern igen..

och första trotsåldern har bara börjat :P

Man känner sig jätteelak när man måste säga åt på skarpen, men man måste ju..

Till slut så lugnade han ner sig, och sen kom mina småbröder Thomas & Lars hit..

då vart Hugo jätteglad! :)

Nu står han i sin säng och leker med en bil på fönsterbrädan.

Han har ju dille på att ta bort klistermärken på alla leksaker..

så nu sitter det på väggen. Hmm :P
Funderar på att måla / tapetsera om där inne också,,

är ju röda tapeter,, det är mysigt. men jag vill nog ha en mer neutral färg i ett barnrum.

Men vi får se.

Nu ska jag se å film, tjingeling. :)


Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: kul att du tyckte det var snyggt:)

2009-09-12 @ 20:32:04
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Ammie

Hej Gumman!

mina pengar tog slut på mobilen :/ ovanligt va?? S

men jag vill iaf jätte gärna träna med dig och vill absolut köpa ett gym kort i slutet av månaden :D kommer bli super kul!



Puss

2009-09-12 @ 23:29:35
URL: http://ammiecool.webblogg.se/
Postat av: tihi

Heeej! Du, du gjorde ju om ett rum för ett tag sen, målade eller tapetserade du då ? Och kandu tapetsera själv? Det vill jag åxå göra =)

2009-09-16 @ 00:42:13
URL: http://gullgull.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback