Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

=)

Har nyss badat Hugo,, han sket ner sig :P
Sen har jag faktiskt klippt han.
Jag säger då en sak, jag är glad att han har så lockigt hår hehe,,
så det inte syns hur snett det är klippt :P
Är ju inte lätt att klippa en buse som inte vill sitta still så länge.

Det återstår att se hur det ser ut när håret har torkat bara. :)

Ska snart göra mat,, idag får det bli makaroner och korv,, det förslaget fick vi av Martin :P
Det får duga,, är inte sugen på nånting heller så då är det så jobbigt att komma på vad man ska göra för middag.
Ska nog sätta mig ner och titta igenom lite kokböcker,
vill gärna göra nåt nytt.
Behövs lite mer pengar bara så man kan köpa massa ingredienser.

Längtar tills vi får vårt frysskåp också!
Den får stå i förrådet,,
då ska jag baka massor och frysa in.
Frysen vi har nu är ju så liten,
hur menar mora strand att man ska kunna frysa in massa mat?
I en trea borde frysen vara liite större tycker jag.

Just det, Ronny sa att jag skulle skriva att han har varit duktig och städat massor :)
Hehe, då vet ni det :)

Nej, nu mat,, sen kommer Jessica & Anki, sen ska vi se på One tree Hill som börjar idag igen.

Hej.

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback