Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

:)

Hellooo..

Har varit lite deppig idag..
och Hugo är dålig i magen och det går tydligen magsjuka..
Skulle träffa Linda men det gick inte :(

Mamma hämtade mig och Hugo iaf, fick lov att skriva ut lite papper som hör till engelskan,,
vi har ju ingen skrivare, är nog dags att köpa en tror jag.
Men jag vill ha en bra skrivare, helst en fotoskrivare :P
Och vart ska den stå?.. vi har ju bara bärbara datorn, orkar inte ha nåt databord och sånt tjafs :P

Mamma hade scrappat en liten bok om Hugo, jättegulligt!
Jag vart sugen jag också, jag har ju massa scrapbooking-grejer som bara ligger,,
har inte orkat ta tag i det och haft fantasi nog att göra nåt..
men nu fick jag massa idéer :)
Finns massa billliga tillbehör till sånt på tradera iaf, det är bra :P

Nu ska jag se på tv.
Ha de bra, Puss.


Kommentarer
Postat av: Ammie

hehe ja visst är dom söta ?? :D

synd bara att Dixi inte gillar att ha toffs i luggen ;) annars skulle den få sitta där hela tiden!

vi kommer ju ses mer nu när vi ska börja på gym, eller hur ?! :D



jag jobbar ju torsdag o fredag, 2 timmar varje dag, å de e ju på morgonen så jag har ju hela dagarna lediga lixom :)



Puss

2009-09-14 @ 21:20:41
URL: http://ammiecool.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback