Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

=)

Åh vilken lättnad,, se, det lönar sig att vara ärlig!
Jag är glad att jag erkände, skulle nog må så dåligt och ha sån ångest annars, fy.
Jag är ingen dum människa, jag vart bara lite arg och råkade säga fel saker.
Men hoppas det löser sig iaf, för alla parter. :)


Tisdag idag igen,,
Hugo somnade bums igår, men vaknade vid 23 och vägrade ligga i sin säng..
så för första gången sen han var 2 veckor gammal så sov han mellan oss.
Han brukar aldrig somna mellan oss, men han var väl så trött så han gjorde det. :)
Idag vaknade han 05.55 och var pigg..
jag fick sova 5 timmar iaf och det är skönt, ska ta en snabb-dusch nu och göra oss klara, Hugo ska på dagis sen och jag ska försöka plugga.
Sista uppdraget denna vecka , men den där jävla boken som ska va utläst är inte ens nära utläst :P
Åh jag hatar att läsa böcker, jag kan ju fan inte koncentrera mig.

Nu kom gäspen, lika bra att börja fixa annars somnar jag väl framför datorn :P
Puss

Och Ammie & Linda, om båda vill ner på mora på fredag så kan vi gärna gå allihopa,
om ni vill! :)

Kommentarer
Postat av: jess

du.. jag skriver inte illa saker om folk, bara så att du vet! så jag har inte menat dig!

och istället för att gnata och tjata och inte komma någonvart så brukar jag göra så att jag skiter i det.. jag orkar inte med nåt bråk.. jag kan må dåligt jag med..

2009-09-22 @ 06:55:21
URL: http://jessansegna.blogg.se/
Postat av: Helen

heeej.. får ja åxå följa på mora???:)hihi Puss

2009-09-22 @ 10:04:33
URL: http://helenlindh.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback