Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

=)

Är så trött just nu så jag vet inte vad jag ska skriva :P

Men dagen har varit bra, det var jättetrevligt i Orsa, kul att träffa endel av släkten igen :)
Sen efteråt så gick jag, Ronny & Hugo på marknaden tills vi skulle med bussen.
Mm, bussjäveln kom ju aldrig :P
Det stod med småå bokstäver att just den bussturen bara gick dec-juni typ,
va fan kunde dom inte skriva det någon annanstans eller med lite större text så man lägger märke till sånt :P

Vart lite sur där, på dalatrafik :P
Men det löste sig snabbt, mamma offrade sig från folkracet och hämtade oss :)
Köpte kebabrulle på vägen hem, orkade inte göra nån middag idag..
nu ska jag plugga igen,,
sen sooooova :)

Tack Linda m.familj för idag, det var jättekul!! :)




Mmm Hugo älskade tårtan :)


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback