Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Fan alltså.

Föresten, jag kom på en sak..
idag fick jag höra att det var någon mer som sagt att Ronny inte ville ha Hugo,
hur fan kan man säga nåt sånt?
Det är rätt elakt.
Dom som säger det kan då verkligen inte känna varken mig eller Ronny,
och varför säger man såna elaka grejer?
Ren avundsjuka antar jag.

Så störande, ens barn är ju det värdefullaste i ens liv.
Varför går man och säger att en människa inte vill ha sitt barn?

Visst att Hugo inte var planerad, men vi båda pratade om att behålla han och vi båda bestämde oss tillsammans för att behålla han.
Det var inte bara jag som ville det.
Inte ens jag ville först.
Hur skulle jag klara av en så stor grej som att vara gravid i nio månader, förlossningen och sen att ta hand om ett barn.. så tänkte jag först.

Men sen kom vi på att, varför inte?
Ingen av oss hade nåt att leva för, Hugo var bådas räddning ifrån allt jävla supande och skit.
Så det var ett stoort steg för både mig och Ronny att ha barnet kvar.
Det var en hel lärdom allt som hände, och vi båda behövde verkligen det,
vi behövde mogna till och det var ett perfekt sätt att komma någonstans här i livet.

Utan Ronny hade jag nog aldrig klarat av allt,
han var mitt stöd och följde med på nästan alla mvc besök, han var intresserad av att lära sig "bebis-grejer" , han till och med grät på ultraljudet.
Jag tror att han verkligen fick en känsla av att livet kan vara rätt underbart.
Att det sker underbara saker.

Och när folk säger att han inte ville ha Hugo, fan vad sårad jag blir.
Det gör ont i mitt hjärta,, ni ska bara veta hur GLAD Ronny är över Hugo,
Ronny är en jättebra pappa och leker och busar och han älskar Hugo mer än något annat på denna planet.
Tro mig, jag vet.
Jag & Ronny har varit tillsammans i över 4 år nu,
vi har gått igenom så mycket som vissa inte ens är i närheten av.
Vi är varandras själsfränder, vi kan prata med varandra om allt.


Så ni som snackar massa skit, ta reda på sanningen först innan ni öppnar era fula käftar.
Dom som säger sånt, känner inte oss,, inga av våra vänner skulle säga något sånt,,
HOPPAS JAG.

Tack & Hej.

Kommentarer
Postat av: helen

Men asså va håller folket på me egentligen?? Håller me dej. Dom kan fan ta reda på sanningen först innan dom öppnar käften!Usch va arg ja blir!!



Älskar dej gumman<3 puss

2009-09-12 @ 10:42:32
URL: http://helenlindh.blogg.se/
Postat av: marlene

tycker det e sjukt att någon kan gå runt å säga så:( dom e bara avundsjuka:D kram

2009-09-12 @ 11:49:31
URL: http://liasmamma.blogg.se/
Postat av: malin

fy 17 vilka dårar det finns,antagligen är dom avundsjuka på er för att ni har det bra?!..skit i vad folk säjer och tycker :)

hoppas allt är bra med hela familjen :)

kram frå mej

2009-09-12 @ 12:25:42
URL: http://pittkvist.bloggagratis.se
Postat av: Jessica

usch! jävla idioter, skit i dom! dom är bara omogna och störda i huvudet!

2009-09-12 @ 15:43:49
URL: http://jessicaspaennar.blogg.se/
Postat av: Frida

Fy fan, att man ens kan säga något sånt där..

2009-09-13 @ 11:04:44
URL: http://friidavs.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback