Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Fix på Hallonstigen

När ska man ta bort utemöbler, blommor osv?
Jag vill inte, då känns det så tråkigt.. så kalt..
En lång vinter framför oss då man inte kan utnyttja uteplatserna som man vill.
Så trist.
Det kommer bli jätteroligt med en vinter nu när Hugo blivit större,
han kommer tycka allt är så roligt och vilja saker och ut & leka :)
Åka bob, pulka,, skoj skoj :)

Nu ska jag sminka mig lite,, måste åka och handla sen,, har inte orkat gå utanför dörren på hela veckan, jävla hosta. usch det näst värsta jag har varit med om alltså, brukar inte bli så sjuk men nu jävlar, tänk er, att hosta vartannat andetag man tar, inte kunna prata för då hostar man,
och det gör såå ont i lungor, rygg, hals, bröstkorg..
Ne fy fan, hoppas jag blir helt frisk snart.



Runt jul 2008.

 




Kommentarer
Postat av: Maria Larsson

Fina ni var!! Vilken underbar tomtedräkt, ser så mjuk ut!!

2009-09-03 @ 13:41:07
Postat av: Sanna

tack så jättemkt! =)

2009-09-03 @ 15:14:49
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback