Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

God Morgon.

Torsdag idag.
Trött som bara den.. fattar inte vad Hugo har fått för ryck som vaknar innan 6 varje morgon,
så tidig har han nästan aldrig varit förut :P
Ganska ovant, antingen hoppas jag att han är så ett tag så man får in vanan,
eller att han ändrar tillbaka snart :P
Han har varit så snäll, så vi är lite bortskämda..
han har alltid sovit bra..
men det är okej ändå, han är ju mitt allt och jag får ju fler timmar med han varje dag ;)

Igår kväll såg jag på Grey´s Anatomy,, jag visste att nya säsongen ska börja men det är väl nästa vecka?
Det igår var iallafall repris, men jag hade inte sett sista avsnittet, vad jag kan minnas.

Åh vad hemskt det var, jag fick världens rysningar när dom kom på att det var stackars George som var den anonyma mannen..

Och där på slutet när dom båda dog, (eller nåt) ,

hade jag varit ensam hemma så hade jag bölat som ett barn,

men jag kan inte gråta..

Lite jobbigt faktiskt, man känner att det är nåt som ska ut men jag kan inte gråta.

minns inte ens när jag grät sist, i våras kanske.

Sen nästa gång det blir så blir det väl rejält, då är jag nog helt förstörd en hel dag :P

Såhär är det jämt, sist jag grät sådär mycket var när Ludde dog, 21 januari i år,,

jag vill också vara mänsklig, att kunna få ut mina känslor..

Ibland om jag ser nåt på tv, typ nyfödda bebisar och sånt,

så kan jag få fram några tårar, men det är inga känslor i dom,, alltså det bara är tårar som rinner i kanske 10 sek..

Jaja, nog om det :P

Nu ska jag diska lite innan vi ska till dagis,,

sen har jag fullt upp hela helgen,,

idag: plugga MASSOR,

imorgon: ner på stan, sen ska Hugo till sin farmor eftersom hon ville ha han till Lör :) , sen plugga mer.
Lördag: Elias dop :) sen in med uppdrag 5..
Söndag: Emma T kommer och hälsar på :D

Wihoo :)

 


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback