Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

HAHAHA

Grey´s anatomy var jättebra såklart :) men det kom inte en enda tår,, som vanligt.

hur ska man göra för att kunna gråta lite? behöver få ur mig massa känslor ju!

Sen började Fråga Olle dokumentären,, hahaha jag sitter här och garvar för mig själv :P
Fuckforforest.com, onanimaraton, en kärring som andas till orgasm,,

jag blir nästan lite äcklad :P
Att dom vågar visa sig sådär i tv :P

Ja jag säger då det, folk kan vara lite speciella :P

Imorgon ska Hugo till dagis igen, vi måste åka till veterinären med Tic också :(
Hon bajsar blod..

min lilla Tic, min flicka, inget får hända, jag klarar inte av det.

Jag pallar inte att mista en till katt, Ludde´s avlivning höll på att ta knäcken på mig.

Någon som vet vad det kan vara för fel? :(


Kommentarer
Postat av: Lisa

ja uscha vad hemskt det var :(

grät inte jag heller, men jag vet inte om jag fattade.. missade ju halva början! hmm..

men men..

ha en bra dag!

2009-10-01 @ 09:48:42
URL: http://fliza83.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback