Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

HAHAHAA



Såg ni på Svenska Hollywoodfruar igår?

Ja vad ska man säga,,
Hon på bilden, Anna Anka, var då den mest fjolliga människan jag har sett.
Nu känner jag ju inte henne så jag kan inte döma,
men det intrycket man fick av henne var ju inte det bästa.
En typiskt rik snobb som klankar ner på dom som inte är i hennes position.
TÖNT.
vart hade hon barnen då? Dom var med på resan sen fick dom vara med barnflickorna.
Kul liv,,
Ronny asgarva varje gång dom sa hennes namn haha,, "Anna Anka, höhöhö, det låter som kalle anka." :P

Dom andra två kvinnorna verkade då lite mer mänskliga.
En av dom hade iaf jobbat för sin framgång,
inte blivit ingift till pengarna och tror att hon är snyggast i världen, typ.

Blir man sådär när man blir rik så lever jag nog hellre lika fattigt som jag gör idag,
lite värdighet måste man ju ha!
Speciellt när man har barn.

Ja jag vet att det var tv och att det inte behöver va som det såg ut,,
men ändå :P
Sist jag yttrade mig om ett tv program blev det ett jävla liv på några idioter,
men jag får väl säga vad jag tycker utan att bli nertryckt på MIN blogg, eller hur. :P


Kommentarer
Postat av: Emma

Vi bor på Nypon! :)

2009-09-15 @ 10:58:14
URL: http://emmalinkan.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback