Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Happy me.

Oh vad nöjd jag är med våran skrivare!
Blir jättefina foton och den är jättesnabb :)

Nu äntligen ska jag skriva ut alla recept som jag har sparat på datorn,
är mycket enklare att tillaga dom om man inte behöver springa och glo på datorn :P

Har nyss skickat in Uppdrag 5 i engelskan, sen ska vi ha en betygsdialog
sen är jag klar med engelska B :)
Det blir väl någon dag till veckan.
Jag hoppas på ett VG eftersom jag haft VG på uppdragen :D

sen ska jag börja med samhällskunskap,, kommer nog bli kul, är ganska intressant med sånt.

Nu ska jag sminka mig lite, invänta Ronny & Hugo som är i Färnäs,
sen ska jag & Hugo följa mamma & syrran till Falun och hälsa på mormor och morfar.
Syrran ska "bo" där i oktober eftersom hon har praktik i Borlänge.
AJa, Puss &Hej

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback