Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Idag :)

Igår hade jag fullt upp med att läsa boken,,
sen imorse sov Hugo till 7.30, jätteskönt! :)

Vi tog bussen ner på stan kvart över nio, jag och Hugo.
Och jag klarade att åka utan en vän eller syrran ;)
Jävla social fobi jag har, jag hatar den såå!
Kan det inte bara försvinna?
Men det känns skönt att jag ändå försöker så gott jag kan,
som att åka buss idag.. har inte åkt buss ensam på väldigt länge,
och när jag gör det så får jag nästan panik, blir helt skakis, nervös, mår illa, svettas..
usch..
men jaja, jag försöker i min egen takt.

Där nere var jag & Ammie och kikade på gymet vi ska börja på,
ska dit nästa vecka på en prov-träning..
fan vad skönt det känns att vi äntligen ska komma igång med nåt,
och att det är just vi två, vi kommer peppa varandra jättemycket och jag tror allt kommer gå jättebra :)

Var in på Onoff och tittade, jag vart lite kär i en mobiltelefon,, en rosa såklart.
Men en LG, och jag vill inte ha nåt annat än Sony Ericsson som jag nästan alltid haft och dom har alltid funkar rätt okej. :P
Men näe, jag köpte den inte..
1999 kr.. jag känner att jag hellre har dom pengarna till nåt annat.
och dyrare telefon skulle jag nog aldrig köpa, helt onödigt, speciellt om man har småbarn som kan råka få tag på den..
Det som är viktigast är samtal, sms, mp3 ocn en kamera som är okej ;P

Sen gick vi och mötte Linda & Elias :)
Har köpt lite smått och gott idag :)
Hugo har fått en slips, hans förra är för liten och det är ju übersött med slips på småbarn :)
Sen en skjorta och en slipover till den, en huvtröja, en rolig bok om racerbilar,
och så fick han en ballong på Bokia, men den hade katterna sönder nu när vi kom hem.
:P

Nu har hans farmor hämtat han, och han ska va där tills imorgon förmiddag.
Ska faktiskt bli lite skönt, att kunna ta de lugnt utan en Hugo som alltid ska va med,
och han har blivit jättemammig nu igen, så han har varit lite på dom senaste dagarna..
även om det är tomt och jag saknar han redan,
Så behöver man lite egentid ibland!

Köpte även dop-present åt Elias :)
Hoppas dom inte får likadan av nån annan bara, blir lätt så på dop :P


Tack för idag iaf, har varit jätteroligt!!

Puss & kram


Kommentarer
Postat av: Petra ♥

svar: ja kissie var skit tråkig! Men det är hon alltid! :P

2009-09-25 @ 16:13:08
URL: http://petras.blogg.se/
Postat av: Ammie

Tack för en underbar dag gumman <3

känns sååååå skönt med detta gym :D jag behöver inte fundera mera, jag har bestämt mig, jag vill börja :D lääääängtar!



Puss..



älskar dig gumman, utan dig vet ja inte vad ja sku ta mig till!!

2009-09-25 @ 23:14:19
URL: http://ammiecool.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Tack så himla mycket :) kram!

2009-09-26 @ 09:09:54
URL: http://fliza83.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback