Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

It´s hard.

Inatt var det en sån där jobbig natt,, Hugo vägrade sova..
fast han var jättetrött. Han låg mellan oss och myste, men han somnade inte där heller.
Han är inte van att sova mellan oss,, enda gången han har gjort det var när han var nyfödd- 2 veckor gammal. Lite onödigt att lära han sova mellan oss liksom, dom ska ju sova i sin egen säng..
+ att Ronny är så jäkla våldsam i sömnen så jag vågade helt enkelt inte.

Till slut så gav vi upp och lade han i sin säng, han blev lite arg men han var ju trött så han somnade ganska snabbt. Man får inte ge upp när dom är sådär, det skadar ju inte att ligga i sin säng och skrika lite, bara man vet att han är mätt, ny blöja, inte ont osv..

Som tur var så sov han till 8.30 iaf..

Idag ska vi städa. Överallt.
Det ligger kläder överallt, massa disk, tidningar & böcker överallt.
Blir lätt så när det bara är en i hushållet som städar. SUCK.
Har ju varit sjuk hela förra veckan,, sen pluggat som en tok.

Aja, lär sätta igång :)
Hej.

Kommentarer
Postat av: Ammie

hehe :D

jag ska få min kontaktpersons soffa :) en hörnsoffa! kommer bli skiit bra!

haha ja jag får göra det ;)



Puss

2009-09-06 @ 12:36:36
URL: http://ammiecool.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback