Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Jahapp.

Har nyss pratat med vårdcentralen,, jag har ju varit sjuk sen förra Lördagen och hostan ger sig inte.. jag har jättejobbigt att andas ibland och snorar fortfarande..
hon trodde att jag har fått svininfluensan. :P

Eftersom det var nästan 1 ½ vecka sen jag vart sjuk så smittas jag inte längre.

Så jag ska dit i eftermiddag och kolla..

Skulle inte förvåna mig om jag behöver medicin, iaf hostmedicin,,

vi har ju inga pengar : /

Tänk vad mycket det är som styrs av pengar, suck. Och ingen att låna av heller..

men jag vill kolla iaf.

Nu ska jag plugga,, todiloo.



Så söt, man kanske skulle skaffat en minigris? :)


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback