Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

JÄVLA CSN

Fick helt plötsligt ett mail från CSN där det står att jag har fått ett nytt beslut..
"jaha" tänkte jag.. fattar ingenting..

där står det helt plötsligt att jag studerar på 50% och därmed får jag endast 1150 kr nu den 25e.
Hur fan kan dom göra så, bara helt plötsligt får dom för sig att jag studerar på 50%.
FELFELFEL.
Har pratat med skolan så jag hoppas dom hinner fixa det!
Har varit massa krångel nu i höst, att det ska vara så svårt.
Skolan har redan skickat in nya uppgifter och då borde allt stämma.

Men såklart så är det alltid något som ska krångla..
livet kan aldrig kännas lite enkelt. nej för då dyker det såklart upp nåt som rasar hela tillvaron.


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback