Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Love

Ska snart gå och hämta lille Hugo,,

har haft besök också, min kära mor var här ett tag, fikade lite, tittade på massa foton,

pratade om allt möjligt :)
Skönt att bara sitta och prata lite.

Sen får vi hit frysskåpet idag också, ska bli riktigt roligt att baka massa bullar & kakor att frysa ner tills Hugo´s kalas, så slipper jag stressa som en idiot dagarna före som det var förra året.

Och så ska vi göra massa mat & bröd och frysa ner så slipper man handla så ofta. :)

Jag råkar ju vara proffs på spontan-shopping så jag vill helst hålla mig ifrån affärer när jag är i en sån period..

Nej nu ska jag gå till dagis.

Puss


Kommentarer
Postat av: Your Dream Closet ♡

Verkar som att hälften häflften gillar stövlarna, och hatar dem :)

2009-09-22 @ 13:52:52
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback