Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Men blää.

Jag blir så arg.
Jag har inte sovit alls inatt, 2 timmar högst.
Jag fattar inte varför jag inte kan somna..
sen blir jag så arg på mig själv och då är det ju ännu mer omöjligt att kunna slappna av och somna.
Sen när jag äntligen somnat så ska Ronny upp till jobbet,, så kl 4 imorse vaknade jag och
kunde såklart inte somna om förräns ca 6, då vaknade jag 6.15 av en Hugo som trippade in till vårt sovrum och var jättepigg :P

Inte undra på att mitt humör svänger som det gör nu för tiden när jag inte sover mycket alls.
Jag funkar inte som jag ska om jag inte får sova 8 timmar / natt.

Tur att jag har Hugo som är så glad och go så man orkar iaf :)

Nu ska jag städa och hålla igång här annars kommer jag inte orka vara uppe .
Sen vid 13 ska vi gå och möta Linda & Elias :)

Puss på er.

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback