Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Nice, or not.

Jag förstår inte.
Hugo är så pigg,,
igår somnade han inte förrän 23,, sen vaknade han 05.40.
Och är pigg.
Förut sov han ca 19-8,9.
Nu sover han inte ens tolv timmar.
Vet inte vad som hänt, bara poff så vart det så :P
Kanske är en period bara, det märks väl.

Jag däremot är inte så pigg :P
Fick iaf sova 6 timmar inatt och för en gångs skull sov jag djupt, annars vaknar jag minst en gång i timmen..
Så det känns okej.

Ska väl snart göra oss klara för dagis.


Här om dagen,,  :)

Hugo har ju dille på att ta bort klistermärken överallt..

och han satte dom på min näsa, hans näsa och på Teddy :p

Min lilla tokis, du är det bästa jag har :)


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback