Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Suck..

Idag är en lite jobbig dag igen..
är så jävla less på allt,, hade jag kunnat hade jag åkt härifrån..
behöver lite egentid tror jag.
Jag är irriterad på allt,,
tänk om man hade en vän som ville umgås,, jag har massor av vänner men ingen har ju fan lust att umgås när man väl behöver dom.
Synd att Linda bor så långt ifrån annars hade jag gått dit.

Jaja,, ska väl fixa lunch åt min lille älskling,,
sen får vi se..

borde plugga, borde läsa boken som jag har 400 sidor kvar i som ska vara utläst nästa fredag,
borde städa,, borde rensa grejer som ligger överallt..
men det finns NADA motivation & energi.


Kommentarer
Postat av: Linda

Men gumman, varför har du inte hört av dig?? jag vill ju så gärna träffa dig ju :( ...

2009-09-18 @ 15:56:18
URL: http://februaryflicka.blogg.se/
Postat av: Maria Larsson

Känner igen det där! Skitdag här med. Bara ledsen, trött, sjukt irrterad på allt och alla! Tycker alla har någon o alla ska göra något. Men INTE stackars lilla jag! FAttig med, vart 200 kvar av barnbidragen! SURDAG!!!



Hoppas din helg bättrar sig iallafall!

Kram Mia

2009-09-18 @ 17:32:01
Postat av: Ammie

men gumman, vi hade ju kunnat umgås, du behöver bara höra av dig så hittar vi på nått. jag finns här!



Sv: haha ja de är så jäkla drygt med dessa anonyma som bara ska lägga sig i ens liv, dom har inte ens nå vettigt att komma med, uvva.. orkar inte lägga ner min energi på dom.



Puss <3

2009-09-18 @ 21:07:05
URL: http://ammiecool.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback