Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Yeah.

Inatt hostade jag inte mycket alls :D
Nu måste det ju vara på bättringsvägen :)

Sitter här och funderar,, livet är jäkligt orättvist..
tänk om jag hade lyxen att kunna åka utomlands..
jag fattar inte hur folk har råd..
och hur har folk råd när dom har typ 4 barn?
Bortskämda AB.

Jag vill också åka utomlands! Det kommer säkert aldrig ske.
Ni som åker utomlands flera gånger per år, inse hur lyxigt ni har det.

Äh blä.
Jag är lite bitter, önskar att jag också hade föräldrar som har pengar så man hade haft lite andra möjligheter under sin uppväxt..

Nu ska jag duscha,, sen invänta att min älskade son kommer hem från dagis.

Kommentarer
Postat av: Ammie

Gumman, vi ska vara glada att vi får åka till tallin ibland ;)



Puss <3

2009-09-03 @ 21:16:29
URL: http://ammiecool.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback