Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Yes.

Svar till Maria:
För att det är endast dom som är inloggade på bilddagboken som kan kommentera,
jag har sånt inställt för det var dryga anonyma som skrev massa skit om Hugo.


 

Nu har jag gjort provet!
Fy sjutton vad hemskt haha,

jag brukar aldrig använda camen, och nu skulle jag prata via den med en helt främmande karl :P

Skåning också, när vi inte pratade på engelska fattade jag knappt vad han sa :P

Jag var så nervös, fick hjärnsläpp hela tiden, men han frågade massa om sånt som inte stod med att man skulle träna på,,

massa stater i USA, städer i England osv..

Jaja,,

Jag fick G iaf.
Hade han inte börjat fråga om helt andra saker än det som stod i studieguiden så hade jag säkert fått VG.
Men jag är nöjd ändå, jag har klarat engelska B och behöver aldrig mer göra det om jag inte vill :P

=)


Kommentarer
Postat av: Maria Larsson

Ok då förstår jag! Trist att folk ska bete sig illa!!

Grattis till G förresten!

2009-09-30 @ 16:11:41

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback