Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

aaahh..

Fy sjutton vad jag svettas, fast jag inte gjort nåt speciellt.
Jävla hormoner, jag längtar såå tills jag inte är gravid längre,
fast det kan ta nåt år innan hormonerna blir "normala" igen..
Dom blir ju värre efter förlossningen för vissa också, min barnmorska sa att det är tio gånger värre än när man har mens haha.
Men jag kan inte minnas att jag var såå jäkla arg tiden efter Hugo hade fötts,
mina hormoner gjorde mig väldigt deppig istället.
Skönt på ett sätt, så man inte är arg på allt & alla utan anledning. :p
Fast det är otroligt jobbigt att va deprimerad också men har man fått barn så är lyckan gjord ändå. :)


Väntar på att syster ska hämta oss, måste sminka mig lite före bara men det går ju inte om man är svettig . usch.

Livet är inte lätt, alltid är det nåt man måste klaga lite på ;)





Kommentarer
Postat av: matilda

sv: ja det vore något :)

2010-04-29 @ 17:41:28
URL: http://annamatiildas.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback