Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Ajabaja Tic.

God morgon!
Lördag idag, fan vad trött jag var igår, lade mig vid 21.30 och sov väldigt gott :) Fast jag hade världens mardröm, en bekant brann upp i en lägenhetsbrand, usch. Jag drömmer jämt massa konstigt, vet att man gör det när man är gravid, men jag drömmer alltid stört & när jag är gravid är det ännu värre..
sen vaknar jag av att jag ligger och storbölar. Får väl ut mina känslor då antar jag,
är så mycket som är jobbigt och påfrestande just nu, och det kan jag inte prata med nån om heller.

Igår när jag precis hade somnat så jagade Teddy Tic, och när han jagar henne blir hon knäpp, hon springer överallt och bara yra omkring haha.

Hon gjorde en jävla rivstart på min rygg, och fan va ont de gjorde!
Fick lov att ta ett kort så jag kunde se hur stort det blev, lite svårt att se där bak :p
Hoppas att Teddy lugnar ner sig snart, kattungetiden borde va över snart.

Just nu sover Ronny, Hugo tittar på film & jag kikar runt på internet.



Idag ska jag försöka fixa lite här hemma, fixa ordning i bebisarnas rum så man kan ställa in byrån och lägga bebiskläderna där i.
Skulle bli sol idag, man kan ju alltid hoppas :)




Kommentarer
Postat av: E

Pojke =)

2010-04-03 @ 10:55:44
URL: http://littletoddler.blogg.se/
Postat av: E ♡ Aspelin

Men Nina, inte visste jag att du hade en tatuering :D Kan du inte visa hela tatueringen? :D

2010-04-04 @ 09:17:03
URL: http://emelieaspelin.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback