Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Bebis :D

Stort Grattis till Lisa m.familj som fått tillökning idag! En liten tjej!
:)
Åh vad avundsjuk jag blir på alla som får flickor ! Jag vill också ha en flicka ju..
Måste erkänna att jag väldigt gärna vill ha en tjej, nån gång i livet iaf.
Eftersom vi har en pojke så vill man ju ha en av det motsatta könet också.

Men mest av allt är jag avundsjuk för jag vill också ha bebis nu! :)
Men men jag hoppas tiden går fort tills Juni/Juli :D
Även fast tvillingarna förmodligen är pojkar, så kommer jag älskar dom lika mycket som jag älskar Hugo!
Så ni får inte missförstå mig.
Huvudsaken är ju att dom mår bra! :)

Sen vet man ju aldrig hur många barn jag får i mitt liv, kanske är 10 barns mamma nån gång haha.
Man vet aldrig..




Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback