Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Bilnisse.

Har haft en jättebra dag :)
Åkte till Maxi med syrran, köpte lite mat och glass, ovanligt va? ;)

Testade Magnum gold, den var rätt god!




Åkte vidare till Selja, var skönt att va hemifrån och att umgås lite med mamma, syrran, Mattias & Matilda, sen kom Adde också :)
Vi fick mat där, syster gjorde spagetti & köttfärssås ( jaa jag vet att vi åt det igår här hemma..) men den var jättegod! Duktig Jessica :)
Hugo har iaf varit jätteglad hela dagen, inte så konstigt med tanke på att han har träffat nästan alla
han gillar mest ;)

Är ju folkrace här i Mora på lördag, halva min familj kör ju & vi ska dit och titta,
Mattias prövade sin bil där ute i Selja och gasade som fan,
Hugo tyckte det var skitcoolt och stod och tittade och skrattade :)
Han kommer va helt lyrisk på Lördag! :D

Sen hade Hans traktorn hemma så Hugo fick titta på den,
han vart överlycklig då med. :)


Det märks såväl att han har många som är bil-intresserade i familjen!
Bilmekaniker & många håller på med bilar..
Det är väl bara jag, syrran & mamma som inte är skrotnissar ;)

Hugos farmors karl har köpt en fyrhjuling till barnen, alltså Hugo & hans kusiner,
så det ska bli spännande att åka dit nån gång och se om Hugo törs åka,
han är lite skraj för höga ljud, han är väl ovan antar jag,
men han är ju också bara 2 1/2 år, jag skulle aldrig låta han åka sånt när han
inte är gammal nog, vad som helst kan ju hända och att få det på sitt samvete, nej fy fan.
Det är skillnad om man åker med och kör sakta, men vissa
låter ju sina ungar lära sig att köra själv jättetidigt och det skulle varken jag eller Ronny aldrig tillåta.

Ja ja han vänjer sig väl medans han blir äldre :)


Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 23.30 så att älsklingen kommer hem,
en timme till sen får jag sooova.
Jag somnade en halvtimme när jag lade Hugo,
han får sova i vår säng eftersom jag inte kan natta han så bra i hans säng som är så långt ner,
då kommer jag inte upp igen haha.




Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback