Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Film och paj :)

God kväll!
Hugo sover, jag ska se på film & käka lite äppelpaj. Har fått dille på det alltså, så gott.
Känner mig väldigt onyttig men skit samma, äter ju det inte var och varannan dag precis :)


 
Nån av dem blir det. :)


Måste säga att det är synd att ni är så dåliga på att kommentera när jag frågar er något (angående föregående inlägg om bvc & mat),
sånt jag faktiskt skulle vilja ha svar på och få lite tips om.. vet att det är många föräldrar som läser och hade kunnat svara, men det är väl för jobbigt antar jag..
Ni är runt 100 pers som läser varje dag men det är bara några stycken som kommenterar..
triiist! Tråkmånsar :p


Jaja..



Min lilla filur glad som vanligt :)



Ha en bra kväll.. hej hej.

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback