Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Fina funderingar :)

Jag & Ronny firar ju 5 år i Juli, och vi har funderat på att förlova oss då.

det finns ju såna som träffas och är tillsammans nån månad och förlovar sig,
men vi vill ha det mer speciellt, vi tycker att ska man förlova sig så ska man gifta sig inom ett år eller vad det är.
Förstår mig inte på dom som förlovat sig flera flera gånger med olika karlar och dom är inte mer än i min ålder (24).. är väl bara för att förlova sig för att kunna säga det,
men en förlovning ÄR ju nåt speciellt, en grej man gör inför att gifta sig med varandra och typ leva lyckliga i alla sina dar.. tycker jag/vi, och därför har vi inte förlovat oss än.

Men det hade ju varit perfekt att förlova sig på 5 års dagen och gifta oss till vår 6 års dag! :)

Men hur sjutton har man råd att gifta sig??

Visst behöver det inte kosta så mycket, men sen har man ju den där drömmen om hur man vill att ens bröllop ska vara..
men det heter väl dröm för att det just är en DRÖM. :p



Men vem vet hur framtiden ser ut.

:)

Kommentarer
Postat av: Helen

De beror ju på hur man vill gifta sej :) Puss

2010-04-19 @ 08:32:20
URL: http://helenlindh.blogg.se/
Postat av: Marit

Haha! Nina. En sak är säker. Man kommer aldrig att förstå sig på andra människor.. De är ju inte ens värt att fundera på :)

2010-04-19 @ 22:44:03
URL: http://marithansson.blogg.se/
Postat av: johanna

Jag vet en person som har förlovat sig fleeeera gånger, och hon gör det efter två månader med varje kille. det är way to much. vi kanske tänker på samma människa till&med? kram!

2010-04-21 @ 09:38:27
URL: http://jas0n.blogg.se/
Postat av: Carolina 18 och gravid i vecka 31

håller helt med dig om förlovningen, jag tycker också att man ska gifta sig efter att man har förlovat sig, och att en förlovning är en VÄLDIGT stor grej att göra, och det är ingenting man bara gör med vem som helst.

2010-04-21 @ 16:05:51
URL: http://car0liiina.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback