Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

FinaLina

Hej hej,, jag & Hugo har nyss ätit, vart proppmätt ;)
Så nu sitter vi här båda två och låter maten sjunka lite.. Hugo tittar på bompa.

Om en stund ska han sova.. gud va denna dagen har gått fort. :)

Hittade en jätterolig sida, FinaLina :)

Massor av såna där söta saker som jag tycker så mycket om!

Jag vill ha aaallt!

Meen det får vänta.. har annat att prioritera några månader framöver. :D

 

 

 

 

Den där skylten kanske behövs sen när bebisarna är födda,

kan va ett jävla liv här utanför kan jag lova,

grannar som verkligen skriker åt varandra, fattar inte varför man skriker så..

idioti. :p

Det här inlägget skrev jag vid 18 tiden, men det publicerades inte utan sparades tydligen på utkast.
så jag publicerar det nu istället ;)
Nu är kl. 22.08 ..




Kommentarer
Postat av: Maria Larsson

Shit, vad fina saker! Vill också ha! Skylten var ju klockren!

2010-04-30 @ 07:34:01

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback