Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Halv åtta hos mig

.. börjar nu.. men det är repris så det har jag redan sett,, trist.
Annars brukar det va kul, jag tycker det är skitkul att se hur andra har hemma hos sig, inredning osv :)

Imorse mådde Ronny sämre så han var hemma idag med, men det är bara mysigt tycker jag,
tycker nog Hugo också ;)

Tog en promenad i solen, så skönt med våår! :)
Det börjar faktiskt bli jobbigt att ut & gå nu, inte med konditionen (konstigt nog hehe),
men jag får ont i magen/höfterna och den är lite tung, skulle ha köpt sånt där stödbälte eller vad det heter.
Ischasen är inte att leka med heller, men jag överlever rätt bra ändå, hoppas det inte blir värre bara! Det går inte att stå på benen när det är som värst, det riktigt skär genom från hälen uppåt , ryggslutet och uppåt.. man känner verkligen att det är nåt som trycker fel i ryggen, svårt att förklara men det är värre än foglossningarna iaf.
Jag kanske får åka rullstol snart hahaha, nej då..

Syrran var hit en sväng i eftermiddag också, trevligt trevligt.

Vi har bestämt oss för att ta oss råd att köpa den där garderoben imorgon, eller när vi kan frakta hem den..
jag kan ju inte få ordning i bebisarnas rum om jag inte har nåt att förvara sakerna & kläderna i :p
Och jag vill fixa där snart, så det är gjort ..
En bekant som väntar tvillingar är i v.33 och mår inte bra alls och måste ligga inne..
sånt skrämmer mig, tänk om jag också börjar må så dåligt om bara några veckor?..
Känns skönt att fixa det viktigaste i tid IFALL att.. även om jag mår någorlunda bra om några veckor så är det ändå skönt att ha saker gjort så jag kan göra annat, bland annat vila mer som är ett måste enligt barnmorskorna :p
Men jag har så svårt för det, jag måste göra saker hela tiden annars får jag sån ångest för att jag inte gör något och om jag inte gör nåt speciellt så tänker jag för mycket på allt som jag inte borde tänka på och då blir jag bara deppig :p



Har väl inte så mycket att säga, ska se på tv & äta tacos som blev över från middagen :)
Puss & hej

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback