Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Härlig dag!

Så fint väder ute! :) Vi har fixat massor på framsidan, krattat, klippt ner buskar & format till dom lite, sopat & sånt, hoppas det inte kommer mer snö nu innan sommaren bara ;)

Det har redan börjar växa små gröna grejer här ute :) Jag längtar såå till sommaren så jag kan fixa fint med blommor och allt sånt skoj :)


Vi har baksidan kvar, ska krattas & fixas till, ligger även massor med hundskit där sen dom som bodde här förr, fan vad äckligt, tar man inte upp sånt efter sig när man bor såhär?.. Hade då jag gjort, ser ju inte så nice ut och det luktar ju inte gott.. Men det tar vi itu med en annan dag, idag när Ronny är hemma så ska jag passa på att få lite hjälp här inne också, flytta en byrå & sånt..


Imorgon kommer Sandra hit en stund :) Sen ska vi till brorsan för att gratulera Kerstin som fyller år :)


Hugo brummade runt med bilen :)


Vad gör du pappa? :)



Kommentarer
Postat av: Marit

Nej nej nej, de har inget med hur många barn man har fått. Sen så är de ju inte första graviditeten heller som du vet.

Tror bara att de tar längre tid om man är överviktig ifrån början. :)

Och ibland så tar de längre tid för kroppen att ställa om sig. De är ju ifrån graviditet till graviditet. Men dom säger så olika alla..



Ja, men jag har ju inte fyllt på mobilen.

Men du kan ju säga en dag som du kan? :)



Kramar

2010-04-12 @ 22:41:14
URL: http://marithansson.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback