Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Långfredag!

Hej hej!


v.24.


Hugo är alltid så nyfiken på "bebismomman", (bebismagen).
Än så länge har jag inte fått några nya bristningar, dom jag fick när jag väntade Hugo har ju blekts under åren så dom syns inte så bra, men jag antar att det kommer nya inom en snar framtid :p
Har sett lite foton på tvillingmagar , alltså shit vad magen växer bara mellan v.22-26. Och nu är jag i v.24.
Men det är bra, då vet man att dom växer där inne ;)


Annars då, det kom några påskkärringar igår iaf :) Så söta barn, jättetrevliga och jättesöta små påskkort :) jag tycker sånt är lite roligt :)
När börjar man låta sina barn gå sånt? Jag kommer inte våga släppa iväg Hugo själv hehe, och ska man följa med så lär man väl skämmas ihjäl. Äh, vi väntar nåt år till så får vi se hur allt är då ;)

Nu på morgonen är Ronny i Venjan på fisketävling, han brukar åka dit varje år med sina vänner, till och med jag har varit dit för några år sen :p jag var en hejjare på att fiska när jag var yngre,

var alltid uppe i stugan med pappa m.familj och pimplade och sånt, vart jäkligt trist när jag kom upp i tonåren, då ville man ju inte göra såna saker.. men nu när jag ser det från ett annat perspektiv så var det faktiskt jättemysigt att va ute & åka fyrhjuling & pimpla & grilla korv & ha de bra :)
Fast jag skulle aldrig kunna göra sånt ofta, då skulle jag tröttna på en gång.
Jag är ingen skogsmulle som gillar naturen :p

Har nog blivit anti allt sånt efter min uppväxt antar jag,, inte så kul att va ute i skogen och hugga ner träd & dra fram dom & röjja träd/buskar & massa sånt skit när man är liten flicka.. eller att ta hand om hönshusen, svinstian och fixa med hö och allt man fick lov att göra .. har på nåt sätt automatiskt börjat hata allt sånt eftersom man var mer eller mindre tvingad att göra allt.
Blev allergisk mot hö & damm, och det var min räddning från att slippa fortsätta fixa allt som ska fixas angående hö :p
Nu menar jag inte att man aldrig ska hjälpa till hemma. det ska man absolut.
men det finns ju en gräns.



Senare idag ska vi till mamma & Hans i stugan & äta lite påskmat, kul att det händer nånting speciellt i påsk iaf :) Sen skulle svärmor / Hugos farmor komma hit också. :)


 
Brum brum :)




:)


Charmören nr.1 :)

 


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback