Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Maage.

När vi var på kalas i Lördags så frågade farmor vilken månad jag är i,
jag går in i månad 7 nästa vecka..
Hon vart förvånad att jag var så långt gången för hon tyckte inte min mage var så stor.


Haha, jag tycker jag är bautastor. :P
Folk tror att jag ska föda när som helst, men när jag säger att det är tvillingar så förstår dom..




Imorse var den väldigt putig, dom måste ha legat på nåt visst sätt.
Går in i v.28 på Onsdag iaf.
Imorgon ska vi till mvc igen :)


Jag plockade upp lite i garderoben igår,,
vi har mer kläder som ska upp men vi behöver fortfarande massor..
ska nog kolla igenom Hugos kläder sen han var bebis, men Hugos kläder är Hugos kläder
och jag vill ha egna till bebisarna..
Men jag antar att vi får en hel del när dom är födda,
när Hugo föddes så fick vi då en hel drös av alla nära & kära :)

Det löser sig som allt annat :)


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback